sobota, 1 czerwca 2013

Od Scarlet

Kiedy ja i Okari wyszliśmy z jaskini , rzuciłam się mojemu partnerowi w ramiona i zaczęłam płakać w jego futro . 
 -Jak myślisz? Wyjdzie z tego? - zapytałam prze łzy . 
 -Mam nadzieję , ale Blue zrobiła to w okropnym momencie : kiedy Bubonic jest w ciąży . A Fell niedługo będzie ojcem...Rany są , niestety , poważne . - odpowiedział ze smutkiem w głosie Okari . Zaczęłam płakać jeszcze bardziej i głośniej! Poszłam do Anielskich Ogrodów . Były w nim Glimmer , Valixy i Trixie . Tak myślałam...
 -Cześć....Trixie , czy Bubonica i Fell wyjdą z tego? - zapytałam , podchodząc do wader . 
 -Chyba tak . Przynajmniej taką mam nadzieję . - odparła Trix . 
 -Spokojnie , Scar! Trzeba być dobrej myśli! - zawołała Valixy , obejmując mnie . Miała rację . 
 -Trix , to już wiadomo , ile Bubonic urodzi szczeniąt? - zapytałam . 
 -Tak . 4 . - odparła uzdrowicielka . 
 -A jaka płeć? - spytałam . 
 -2 to na pewno samiczki , a pozostałe - nie wiem . - odpowiedziała Trixy . 
 -A....Ostatnie pytanie: Kiedy moja córka urodzi?
 <Trixiy?Valixy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz