piątek, 11 października 2013

Koniec, koniec KONIEC!!!

Koniec tego nieciekawego czasu dla watahy. Przepraszam, że sama nie wchodziłam, ale to się zmieni. Najpierw chcę sprawdzić, czy interesuje was jeszcze wataha.
Do 20 czekam na opowiadania!!!
Proszę je wysyłać do nati10139 na Cromimi lub po prostu napiszcie w komentarzu.
Opowiadania nie muszą być długie, tak z 5 zdań wystarczy.
Jeśli nie dostanę opowiadań do 20,  wyślę wiadomość graczowi na howrse ( chyba nie usuneli mi jeszcze konta xD ) wiadomość.
Jeśli w ciągu tygodnia od otrzymania wiadomości nie napiszecie opowiadania zostanie to uznane za łamanie zasad, co skutkuje karą upomnienia ( 3 upomnienia = wywalenie z watahy, nie bójcie się, nikt nie ma jeszcze upomnień )

Rozumiem, że macie lekcje ( sama się męczę, gimnazjum nie jest takie łatwe jak myślałam ) ale kilka zdań na 2 tygodnie, to chyba nie tak wielki wysiłek. Pamiętajcie też, że zawsze możecie zgłosić nieobecność :-)

Liczę na was...

Valixy :-))

2 komentarze:

  1. Na Cromimi pokazuje że nie istniejesz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. lol, proszę, to mój profil:
    [url]http://pl.cromimi.com/game/#/profil-nati10139-2125238.htm[/url]

    jak nie zadziała, to znajdź wątek "Stwórzmy wierszyk" w sali gier, ja go załorzyłam :)

    OdpowiedzUsuń