sobota, 22 czerwca 2013

Od Glimmer - C.D Draggy'ego

Przyglądałam się mu.
- Chcę zobaczyć kim jesteś, bo na razie wiem tyle, że jesteś jakiś inny.
-Inny? - zdziwił się
- Sory, nie chciałam cię urazić, po prostu jesteś....- urwałam, nie wiem co się ze mną dzieje.
- Mogę cię o coś spytać? - powiedział nieśmiało
- Tak..- trochę się przestraszyłam
- Kim był....O..Okami ?
Momentalnie zrobiłam się smutna, " Kim był Okami?" Teraz tak na to patrząc, nie wiem kim był, czemu zniknął....
- On, należy do watahy. Zaginął , już dawno go nie widziałam.
- Aha....może oprowadziłabyś mnie po watasze?
- Jasne - odpowiedziałam przyćmiona. Było całkiem miło, świetnie się bawiłam. Popływaliśmy w jeziorze. Upolowaliśmy sarnę. Potem Draggy odprowadził mnie do jaskini.
- Dzięki....to do jutra....chyba
- Pa. - odpowiedział basior.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz