piątek, 31 maja 2013

Od Bubonic - C.D Zayn'a

 -Fell! Biegnij po pomoc! - krzyknęłam i wskoczyłam do wody razem z Pearl . 
 -Ale..- zaczął Fell , a dalej już nie usłyszałam , bo byłam pod wodą . Zmrużyłam oczy i podpłynęłam do Zayna , przy którym była już Perlita . Ona chwyciła go za kark , ja go wzięłam na grzbiet i zaczęłyśmy płynąć w górę , ale straciłam orientację . Zobaczyłam pod sobą czarną toń , i sama zagłębiłam się w ciemności i ciszy...Ostatkami sił pchnęłam Zayna ku górze...I obudziłam się w jaskini . Nade mną pochylała się Trixy . Obok niej stał Fell . A niech to! Miałam uratować swojego stryja , a co zrobiłam?!
 -Bubonic , nic ci nie jest? - zapytał Fell z troską w głosie . 
 -Mi nie , ale...Co z Zaynem? - odpowiedziałam pytaniem . 
 -Z Zaynem wszystko OK . Byłaś dzielna . Zemdlałaś , ale jeszcze go pchnęłaś . Pearl po powiedziała . - odparła Trix , a następnie dodała : 
 -Po tym wszystkim musiałam ci zrobić badania , i wyszło na nich , że...Jesteś w ciąży . - szczęka mi opadła . Popatrzyłam na Fella . 
 <Fell?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz