środa, 3 lipca 2013

Od Chosen'a

Byłem nowy w watasze. Pamiętam jak rok temu straciłem matkę , ojca i rodzeństwo. Jestem sam jak palec. Przechadzałem się po terenach aż spotkałem pewną wilczyce. Była różowo, fioletowa. Wyglądała przepięknie.
 -Cześć jestem Ch... - nagle mi przerwano.
 Wadera rzuciła się na mnie.
 -Kim jesteś i co tutaj robisz? zapytała z gniewem przyciskając swoją nogę
 w mój brzuch.
 - Jestem Chosen i jestem nowy w watasze.
 Wadera zeszła ze mnie z pośpiechem.
 -Wybacz. powiedziała
 -Nic nie szkodzi.
 -Ja jestem Glimmer.
 -Miło mi.
 -Mi też.
 -Co tutaj robisz ostatnio kręci się tu wróg.
 -Wróg? byłem zdziwiony
 - Tak Wadera napadła Okamiego a ja z Oshimi mu pomogłyśmy.
 -Na prawdę?!
 -Tak i zabiła Erislll.
 -To straszne ale ja się nie boję. oznajmiłem.
 -O serio?!
 -No tak po tym co przeżyłem niczego się nie wystraszę.

 <Glimmer, dokończysz?>

1 komentarz: