sobota, 22 czerwca 2013

Od Okari'ego - C.D Bell

- Macie już wybrane jaskinie? - spytałem.
- Jeszcze nie - odpowiedzieli wręcz równocześnie - czemu pytasz?
- Jutro zobaczycie.
Bylo nieco podekscytowani. Sam rano wybrałem się do Valixy i przyszykowaliśmy wszystko, co było potrzebne.
- To o co chodziło? - spytała Oshimi.
- Chodźcie ze mną...
Doszliśmy do wielkiej polany. Po czterech odległych od siebie stronach były cztery jaskinie.
- A więc...- zacząłem

- ta jest Shayde'a....

... ta Belli ...

... ta Frisket ...

... a ta Oshimi.
- Są cudowne - powiedziała Bella
- Starałem się dobrać je trochę do waszych żywiołów, u Shayde;a jest dużo głazów, co pasuje do żywiołu ziemi. U Belli jest dużo wodospadów i jest jasno. U Ket głazy się świecą, a u Oshy jest strumień i lekko świecące ścianki. Oczywiście jest więcej pomieszczeń...
- Są super!!! - pochwaliła mnie Frisket
-Teraz mieszkacie u siebie.
- Będziemy często przychodzić... - powiedziała  Oshy - Shayde, czemu nic nie mówisz?

< Shayde? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz